Skip to content

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інженерне забезпечення ідей"

  • narrow screen resolution
  • wide screen resolution
  • Increase font size
  • Decrease font size
  • Default font size
  • default color
  • black color
  • cyan color
  • green color
  • red color
Розробка ПЗ

В сучасному суспільстві проходить процес інтенсифікації обчислювальних і інформаційних технологій в усіх галузях людської діяльності. Впровадження електронного документообігу є актуальною задачею сучасного суспільства.

Ми маємо багаторічний досвід розробки і впровадження систем електронного документообігу та геоінформаційних систем на підприємствах різних форм власності і роду діяльності.

Стадії та етапи створення програмного забезпечення

Роботи по розвитку програмного забезпечення (далі - ПЗ) здійснюють по стадіям та етапам, що застосовуються для створення ПЗ.

  1. Формування вимог до ПЗ
    1. Обстеження об'єкта й обґрунтування необхідності створення ПЗ
      • збір даних про об'єкт автоматизації й здійснюваних видів діяльності;
      • оцінка якості функціонування об'єкта й здійснюваних видів діяльності, виявлення проблем, рішення яких можливо засобами автоматизації;
      • оцінка доцільності створення ПЗ.
    2. Формування вимог користувача до ПЗ
      • підготовка вихідних даних для формування вимог до ПЗ (характеристика об'єкта автоматизації, опис вимог до системи, обмеження припустимих витрат на розробку, запровадження в дію й експлуатацію, ефект, очікуваний від системи, умови створення й функціонування системи);
      • формулювання й оформлення вимог користувача до ПЗ.
    3. Оформлення звіту про виконану роботу й заявки на розробку ПЗ
      • оформлення звіту про виконані роботи на даній стадії й оформлення заявки на розробку.
  2. Розробка концепції ПЗ
    1. Вивчення об'єкта, проведення необхідних науково-дослідних робіт
      • організація-розроблювач проводить детальне вивчення об'єкта автоматизації й необхідних науково-дослідних робіт (НДР), пов'язані з пошуком шляхів й оцінкою можливості реалізації вимог користувача, оформляють і затверджують звіти про НДР.
    2. Розробка концепції ПЗ, що задовольняє вимогам користувача
      • розробка концепції створюваного ПЗ й планів його реалізації, оцінка необхідних ресурсів на його реалізацію й забезпечення функціонування, визначення порядку оцінки якості й умов приймання системи, оцінка ефектів, одержуваних від системи.
    3. Оформлення звіту про виконану роботу
      • підготовка й оформлення звіту, що містить опис виконаних робіт на стадії опису й обґрунтування пропонованої концепції системи.
  3. Розробка технічного завдання (далі - ТЗ)
    1. Розробка й затвердження технічного завдання на створення ПЗ
      • розробка, оформлення, узгодження й затвердження технічного завдання на ПЗ й, при необхідності, технічних завдань на частині ПЗ.
  4. Розробка ПЗ на основі ТЗ
    1. Розробка ПЗ на основі ТЗ
      • розробка програмного забезпечення на підставі технічного завдання.
  5. Розробка робочої документації на ПЗ
    1. Розробка робочої документації на систему і її частини
      • розробку робочої документації, що містить всю необхідні й достатні відомості для забезпечення виконання робіт з введення ПЗ в дію і її експлуатації, а також для підтримки рівня експлуатаційних характеристик (якості) системи відповідно до прийнятих норм.
  6. Введення в дію ПЗ
    1. Підготовка об'єкта автоматизації до введення ПЗ в дію
      • організаційна підготовка об'єкта автоматизації до введення ПЗ в дію.
    2. Підготовка персоналу
      • навчання персоналу й перевірка його здатності забезпечити функціонування ПЗ.
    3. Пусконалагоджувальні роботи
      • комплексне налагодження всіх засобів системи.
    4. Проведення приймальних випробувань
      • випробування системи на відповідність технічному завданню відповідно до програми й методики приймальних випробувань;
      • аналіз результатів випробування ПЗ й усунення недоліків, виявлених при випробуваннях;
      • оформлення акта приймання ПЗ в постійну (виробничу) експлуатацію.
  7. Супроводження ПЗ
    1. Виконання робіт відповідно до гарантійних зобов'язань
      • усунення недоліків, виявлених при експлуатації ПЗ протягом встановлених гарантійних строків, внесення необхідних змін у документацію по ПЗ.
      • Післягарантійне обслуговування
        • аналіз функціонування системи;
        • виявлення відхилень фактичних експлуатаційних характеристик ПЗ від проектних значень;
        • встановлення причин цих відхилень;
        • усунення виявлених недоліків і забезпечення стабільності експлуатаційних характеристик ПЗ;
        • внесення необхідних змін у документацію на ПЗ.
 

Останні новини

Організації, які користуються програмним продуктом "Контора"

Авторизація

Забули свій пароль?